October 31, 2023
Kim Kardashian prekės ženklas SKIMS užmezgė daugiametę partnerystę su NBA, WNBA ir USA Basketball, todėl SKIMS tapo oficialiu šių organizacijų apatinių partneriu. Sandoris apima didesnį žiniasklaidos parodymą lygos platformose ir virtualius skelbimus aikštėje per nacionalines transliacijas.
SKIMS, neseniai įvertinta 4 milijardais dolerių, išplėtė savo pasiūlą įtraukdama vyrų kolekciją. Kolekcija buvo pristatyta dalyvaujant NBA visų žvaigždžių Shai Gilgeous-Alexander. Vykdydami partnerystę, SKIMS ir NBA planuoja bendradarbiauti tokiuose renginiuose, kaip NBA Visų žvaigždžių savaitgalis ir įžanginis sezono turnyras gruodžio mėn.
Nuo 2019 m., kai pasirodė, SKIMS išaugo nuo formų drabužių iki išplėtė į poilsio drabužius, įskaitant pižamas ir sportines kelnes. Liepos mėnesį SKIMS užbaigė 270 milijonų dolerių finansavimo etapą, kuriam vadovavo Wellington Management.
Apibendrinant galima pasakyti, kad SKIMS ir NBA, WNBA ir USA Basketball partnerystė sustiprina SKIMS kaip pirmaujančio apatinio trikotažo prekės ženklo poziciją. Didėjant žiniasklaidos parodymui ir bendradarbiavimui svarbiausiuose renginiuose, SKIMS ketina toliau plėsti savo pasiekiamumą ir įtaką pramonėje.
Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.