Tiesioginio sporto turinio ateitis: ne tik tiesioginės transliacijos, bet ir skaitmeninės medijos daugiafunkcinio darbo poreikiai


Įvadas
Naujos kartos jaunesni, tiesioginės sporto televizijos gerbėjai užsiima skaitmenine daugiafunkcine elgesiu, todėl norint išlaikyti susidomėjimą reikia sukurti trumpalaikį, su sportu susijusį turinį. Pramonės vadovai pripažįsta šį poreikį, nes beveik 80 % mano, kad sporto turinys turėtų apimti ne tik tiesiogines sporto transliacijas ir transliacijas.
Tiesioginio sporto turinio ateitis
Remiantis Altmano Solono atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 150 vadovų, 74 % pramonės vadovų mano, kad tiesioginis sporto turinys bus užkrėstas kitomis žiniasklaidos patirtimis. Tai galėtų apimti geresnę statistiką, naujas įtraukias funkcijas, suasmenintą turinį, gerbėjų lojalumo funkcijas ir susijusių formatų, pvz., žaidimų, internetinių transliacijų ir naujienų, paketą.
Skaitmeninės medijos daugiafunkcinio darbo kilimas
Skaitmeninės medijos daugiafunkcinis elgesys auga akivaizdžiai: 57 % vartotojų reguliariai naršo internete, 50 % naudojasi socialine žiniasklaida, 43 % susirašinėja su žmonėmis ir 31 % užsisako maisto. Prognozuojama, kad ypač jaunesni tiesioginio sporto žiūrovai pareikalaus dar daugiau, nes didėja jų daugiafunkcinis elgesys.
Būtinybė kelių platformų turinio patirčiai
Ataskaitos autoriai pabrėžia, kad jaunesnės grupės internete praleidžia 1,5 karto daugiau valandų, palyginti su vyresnėmis kartomis. Tai pabrėžia, kad sporto žiniasklaida turi teikti kelių platformų turinį, kad būtų patenkinti jaunesnių žiūrovų pageidavimai.
Sporto mokesčių kaina
Sporto mokesčiams už televizijos tinklus ir srautinio perdavimo platformas ir toliau didėjant, derybos dėl sporto teisių tampa konkurencingesnės. Pavyzdžiui, planuojama prasidėti naujas NBA derybų dėl sporto teisių raundas, o dabartiniai televizijos operatoriai ESPN ir Turner tinklai nori pateikti agresyvių pasiūlymų, kaip kovoti su augančia Apple TV+, Amazon Prime Video konkurencija ir išlaikyti didelę sporto nuosavybę. Prognozuojama, kad NBA sporto mokesčiai sumuš naujus rekordus.
Išvada
Skaitmeniniame amžiuje trumpalaikio sporto turinio paklausa didėja dėl jaunesnių tiesioginių sporto žiūrovų skaitmeninio daugiafunkcinio elgesio. Kad neatsiliktų nuo šio poreikio, sporto žiniasklaida turi išplėsti ne tik tiesiogines sporto transliacijas, bet ir įtraukti kitą žiniasklaidos patirtį. Be to, didėjant skaitmeninės medijos kelių užduočių vykdymui, reikia teikti kelių platformų turinio patirtį. Kadangi sporto mokesčiai ir toliau didėja, derybos dėl sporto teisių tampa konkurencingesnės, todėl TV tinklai ir transliacijos platformos turi teikti agresyvius pasiūlymus dėl vertingų sporto savybių išsaugojimo.
Susijusios naujienos
