Super Bowl

NFL pirmą kartą buvo paleista 1920 m., tačiau „Super Bowl“ renginys nebuvo surengtas tik po keturių dešimtmečių. Grupė verslininkų bandė įsigyti futbolo franšizes 1960 m., tačiau jie taip ir neperėmė NFL. Vietoj to jie įkūrė AFL: Amerikos futbolo lygą. Per ateinančius kelerius metus AFL ir NFL varžėsi dėl žaidėjų ir gerbėjų. Tačiau steigėjai 1970 m. pasiekė sutarimą ir sujungė lygas.

Tai buvo 1967 m. sausio 15 d., kai įvyko pirmasis „Super Bowl“ turnyras, kuriame dalyvavo „Kansas City Chiefs“ iš AFL ir „Green Bay Packers“ iš NFL. Tuo metu bilietai buvo parduodami vidutiniškai už 12 USD, o žaidimas pritraukė apie 61 000 gerbėjų. „Packers“ laimėjo prieš „Chiefs“ 35:10. Surengtas Memorial Coliseum, jis buvo laikomas AFL-NFL pasaulio čempionato žaidimu ir buvo transliuojamas NBC ir CBS. Vėliau pavadinimas buvo pakeistas į Super Bowl.

II sezonas ir po jo

1968 m. „Super Bowl II“ „Packers“ nugalėjo Oakland Raiders 33:14. Daugeliu požiūriu AFL čempionai negalėjo įveikti geriausiųjų NFL. 1969 m. AFL čempionė New York Jets 16:7 nugalėjo Baltimore Colts (NFL). Super Bowl populiarumas toliau augo po AFL ir NFL susijungimo. Aštuntajame dešimtmetyje scenoje dominavo trys komandos – „Dallas Cowboys“, „Miami Dolphins“ ir „Pittsburgh Steelers“.

Per visą „Super Bowl“ istoriją komerciniai skelbimai, skirti pusantrų metų, buvo didžiulis patrauklumas. Iš pradžių tokiose pramogose dalyvavo astronautai, karinės pratybos ir žygiavimo grupės. Laikui bėgant jis labai pasikeitė, įtraukiant tokius atlikėjus kaip pop žvaigždės, roko grupės ir Brodvėjaus dainininkai.

Dėl šios priežasties „Super Bowl“ reklama yra brangiausia tarp JAV televizijos sporto čempionatų. Pavyzdžiui, 30 sekundžių reklama 2016 m. kainavo beveik 5 mln.

Apie amerikietišką futboląKodėl „Super Bowl“ yra populiarus?Kaip lažintis dėl Super Bowl
Apie amerikietišką futbolą

Apie amerikietišką futbolą

Profesionalas Amerikietiškas futbolas lygą įsteigė tik 32 komandų NFL – Nacionalinė futbolo lyga. Daugiau nei 50% visų JAV televizijos namų ūkių žiūri NFL čempionato žaidimą „Super Bowl“.

JAV Super Bowl sekmadienis yra antras po Padėkos dienos pagal maisto suvartojimą. Reklamuotojams draudžiama naudoti terminą „Super Bowl“ rinkodaros tikslais. Dėl to įmonės paprastai randa kūrybiškų būdų tai nurodyti, pavyzdžiui, „Big Game“.

„Super Bowl“ identifikuojamas romėniškais skaičiais, nes futbolo sezonas trunka dvejus kalendorinius metus. Tačiau renginio vieta kasmet gali keistis. „Green Bay Packers“ trenerio Vince'o Lombardi, kuris įveikė pirmuosius du „Super Bowl“, garbei, čempionato komandai įteikiamas Vince'o Lombardi trofėjus.

Komandos

Tik viena komanda laimėjo Super Bowl savo namų stadione: Tampa Bay Super Bowl LV. Šešias „Super Bowl“ pergales iškovojo „New England Patriots“ ir „Pittsburgh Steelers“, kurios yra daugiausiai iš visų komandų. San Francisco 49ers ir Dalaso „Cowboys“ laimėjo po penkias rungtynes.

Po penkis „Super Bowl“ pralaimėjusios „New England Patriots“ ir „Denver Broncos“ dalijasi daugiausiai „Super Bowl“ pralaimėjimų rekordu. „Patriots“ žaidė 11 „Super Bowl“ turnyrų, daugiau nei bet kuri kita komanda. Kelios komandos, tokios kaip Cleveland Browns, Jacksonville Jaguars, Houston Texans ir Detroit Lions, dar nedalyvaus Super Bowl.

Apie amerikietišką futbolą
Kodėl „Super Bowl“ yra populiarus?

Kodėl „Super Bowl“ yra populiarus?

Įteisinus internetinės sporto lažybų svetainės daugiau nei 50 % JAV valstijų 2021 m. „Super Bowl“ lažybos pasiekė rekordines aukštumas. Lažintis dėl sporto internetinių turnyrų yra taip paprasta, kaip atidaryti programėlę išmaniajame telefone. Milijonai žmonių lažinasi internetu mobiliuosiuose sporto lažybose.

Tačiau sporto lažybų operatoriams ne viskas priklauso nuo pelno. Jie tiek daug investuoja į rinkodarą, kad nukreiptų į didėjantį sporto gerbėjų skaičių, kurie niekada nepraleidžia, tarkime, Cincinnati Bengals ir Los Andželo „Rams“ rungtynių.

Bukmekerių rinkodara auga kiekvieną dieną, o staigus sporto lažybų legalizavimas šalyje leido sporto lažyboms užregistruoti didžiulę klientų bazę. Super Bowl 56 yra naujausia galimybė lošimų tiekėjams parduoti save aistringiems žaidėjams.

Siekdami konkuruoti dėl klientų, lažybų agentūros siūlo nenugalimas akcijas premijų forma. Prie žaidimo populiarumo taip pat prisidėjo nemokami statymai, demonstraciniai žaidimai ir papildomi kreditai lažyboms už sporto lygas.

Kodėl „Super Bowl“ yra populiarus?
Kaip lažintis dėl Super Bowl

Kaip lažintis dėl Super Bowl

Artėjant „Super Bowl“ sezonui, skelbiamos pirmosios dvi komandos, o sporto lažybos pradeda leisti savo eilutes. Šios eilutės nėra fiksuotos ar galutinės. Sporto lažybų operatoriai suteikia viską, kas įmanoma lažybų variantai ir paskirstyti sporto turnyrų sąrašo koeficientus.

Šansai laimėti super dubenį gali keistis iki pat įvykio pradžios. Kai koeficientai nustatomi geresne kaina, patartina juos imti iš karto prieš pajudėjus linijai.

Lažybų rūšys

Yra daug būdų lažintis dėl Super Bowl:

  • Bendras bendras balas
  • Kuri komanda laimės žaidimą (Moneyline)
  • Komanda, kuri padengia tašką, pasklido
  • Linksmas rekvizitas
  • Keli statymai ant vieno kvito (Parlays)

Žaidėjai gali lažintis dėl kito NFL įvykio arba lažintis žaidimo eigoje (žaidimo metu arba gyvai). Moneyline yra populiariausia rūšis futbolo lažybos. Medžiotojams tereikia pasirinkti komandą, kuri taps „Super Bowl“ nugalėtoja.

Tiesioginis statymas pagrįstas NFL koeficientais. Bet kurio patikimo internetinio lažybų renginio metu „Superbowl“ koeficientai yra paryškinti kaip Cincinnati Bengals +105, Los Andželo „Rams“ -115 ir pan. Neigiamas ženklas (-) visada naudojamas parankiniams, o teigiamas ženklas (+) visada priskiriamas žemesniems žaidėjams.

Vienas iš momentinių mokėjimo metodai internetinėse sporto lažybose yra kriptovaliuta. Išėmimas gali užtrukti, ypač kai kiekvienas laimėtojas bando išsigryninti pinigus. Svarbiausia, kad lošėjai neturi statyti daugiau, nei gali sau leisti prarasti. Patartina lažintis su nedidelėmis sumomis kelis kartus, nei iš karto statyti didelę sumą.

Kaip lažintis dėl Super Bowl