Mr Green bukmedžių apžvalga - Duk

Mr GreenResponsible Gambling
CASINORANK
10/10
PremijaSavaitinis nemokamas teniso statymas
Švelnus tema
Patikima
Patvirtinta
Saugu
Švelnus tema
Mr Green is not available in your country. Please try:
Duk

Duk

Pono Greeno klientai dažnai teiraujasi šiomis temomis prieš lažybų atlikimą, jo metu ir po jo.

Kl.: Kodėl sąraše nerandu savo šalies?

Jei bandote prisijungti prie Mr. Green ir jūsų regionas nėra įtrauktas į sąrašą, tikriausiai negalėsite ten žaisti. Dėl jurisdikcijos apribojimų ir teisinių draudimų kazino greičiausiai nepriims žaidėjų iš jūsų šalies.

Kl .: Kiek laiko reikia patvirtinti vartotojo abonementą?

P. Green reikalauja, kad sąskaitos turėtojai pateiktų dokumentus, kad būtų galima patikrinti atidarant sąskaitą. Vėliau tą dieną gauti dokumentai bus patikrinti vėliau. Jei jūsų pateikti dokumentai neatitiko reikalavimų, jums bus pranešta el. paštu ir bus paprašyta kuo greičiau iš naujo pateikti atnaujintas versijas.

Kl .: Kodėl reikalingas patvirtinimo procesas?

Kad kazino išlaikytų lošimo licenciją, pagal įstatymus privaloma rinkti kiekvieno žaidėjo asmeninę informaciją. Kadangi nepilnamečių lošimas yra neteisėtas, jie imasi atsargumo priemonių, kad nepilnamečiai nepatektų į svetainę. Dėl šios priežasties kazino jūsų paprašys daugelio identifikavimo tipų, kad patvirtintų jūsų tapatybę.

Kl.: Ar galima pašalinti registruotą kredito kortelę?

Jei norite pašalinti kortelę iš paskyros, spustelėkite meniu „Įnešti“, tada – „Keisti“. Kai spustelėsite mygtuką, pasirodys maža rašiklio piktograma; iš ten galite tiesiog spustelėti kortelę, kurią norite ištrinti, ir pasirinkti „Ištrinti“

Kl.: Kas nutiktų, jei mano indėlis būtų nesėkmingas, o pinigai būtų pašalinti iš mano sąskaitos?

Panikuoti nereikia. Galėjote tai patirti, nes jūsų pinigai buvo iš anksto patvirtinti. Jei indėlis bus sėkmingas, tai per kelias minutes atsispindės jūsų sąskaitoje. Jei jų nėra, mokėjimo teikėjas gaus grąžintą mokėjimą.

Išspręsti tokio pobūdžio problemą neišvengiama, tačiau būkite tikri, kad ji bus išspręsta per artimiausias 24 valandas. Jei vis dar kyla problemų, galite patikrinti, ar operacija atlikta, klientų aptarnavimo tarnybai pateikę banko ataskaitos kopiją.