Labai svarbu turėti palankią patirtį dalyvaujant atsakingame lošime. Visada yra galimybė, kad atsiras naujų problemų ir užklausų, kurias reikia skubiai išspręsti. Casumo gebėjimas tinkamai reaguoti į unikalius vartotojų iššūkius prisidėjo prie augančio įmonės populiarumo.
Tarkime, lažybininkai turi susisiekti su kazino. Tokiu atveju svetainėje pateikiama elektroninio pašto adresas ir fizinį pašto adresą bei ryšius su kazino paskyromis įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose. Deja, šiuo metu nėra jokios pagalbos telefonu, kuriuo galėtų naudotis pirkėjai. Vis dėlto kiekvienas klientų aptarnavimo komandos narys yra draugiškas ir nori padėti.
Yra du būdai, kuriais galima kreiptis pagalbos:
Šie kanalai gali atsakyti ir tvarkyti bet kokius lažybų dalyvių klausimus – nuo technologinio sudėtingumo iki pagrindinių klausimų. „Casumo“ siūlo pagalbą septynias dienas per savaitę, 24 valandas per parą.
„Casumo“ neteikia pagalbos telefonu, o tai neįprasta. Tačiau tai kompensuoja naudinga tiesioginio pokalbio parinktis. Be to, jūsų patogumui ji siūlo daugiakalbę pagalbą.
Casumo taip pat yra vienas iš išsamiausių DUK skyrių, kuriame atsakoma į visus jūsų administracinius klausimus.
Kaip ir pagrindiniame Casumo svetainės puslapyje, palaikymo sprendimams trūksta įvairovės, reikalingos tokiai masinei pasaulinei įmonei. Tačiau galima pagrįstai manyti, kad tai padeda Casumo įgyvendinti griežtus apribojimus savo ribotose šalyse ir skatinti saugų bei atsakingą lošimą.
Toliau pateikiamos pagrindinės palaikymo kalbos: