Mes radome Betssoną visą parą klientų aptarnavimo parinktys reaguoja, o personalas yra profesionalus ir paslaugus atliekant bandymus. Į mūsų klausimus apie indėlių metodus ir premijų išpirkimą jie atsakė greitai ir be vargo – jie tikrai žino, ką reklamuoja, kitaip nei daugelis kitų lažybų svetainių, kurios nepadėjo tiek daug darbo savo pagalbiniam personalui.
„Betsson“ tiesioginiam pokalbiui vietoje prireikė maždaug 30 sekundžių, kad susisiektume su atstovu; tačiau per kelias minutes buvome susieti su asmeniu el. paštu ir jo pagalbos telefonu.
„Betsson“ klientų aptarnavimo personalas anksčiau gavo apdovanojimą už geriausią pagalbą „EGR Nordics Awards 2016“ apdovanojimuose, iliustruoja, kiek daug darbo buvo įdėta tenkinant „Betsson“ klientų poreikius.
Štai kaip lažybininkai gali susisiekti su Betsson, jei kiltų klausimų ar rūpesčių.
Norėdami toliau teikti platformas ir valdomas paslaugas, Gaming Innovation Group Inc. ir Betsson grupė derėjosi dėl ilgalaikio partnerystės pratęsimo. Partnerystę sudaro visos verslo operacijos keliose teritorijose ir klientų aptarnavimas. Dėl pratęsimo trejiems metams sutartis galios iki 2025 m.
Vienos laukiamiausių rungtynių per visą grupių etapą – du Europos stipruoliai šį sekmadienį, lapkričio 26 d., susidūrė Al Bayt stadione, kai grėsminga Ispanijos nacionalinė komanda stos prieš Vokietijos komandą, kuri atsiduria rimtame pavojuje.
Įkurta 1963 m., Betsson yra vienas didžiausių vardų internetinių lošimų pramonėje. Jo egzistavimas pramogų centre jau daugiau nei penkis dešimtmečius liudija, kad šis lažybų tarpininkas nuolat veikė aukščiausiu lygiu.