Filialų partneriai sudaro didelę internetinių sporto lažybų ir kazino žaidimų tiekėjo rinkodaros strategijos dalį. 22Bet nėra išimtis, suteikianti filialų galimybių partneriams įvairiose pasaulio rinkose. Partneriai uždirba komisinius, kai teikia srautą į 22Bet svetainę ir programą, o rinkodaros specialistai taip pat gali gauti kitų privalumų.
22Bet reklamuoja kelis veiksnius, skirtus skatinti filialų registraciją. Jie apima:
Komisinių įkainiai nustatomi atsižvelgiant į rinkodaros filialo vietą, programą, kurioje jie užsiregistruoja, ir reklamuojamus produktus. Dėl to 22Bet susijusių partnerių programose nėra tiesioginių komisinių duomenų.
22Bet yra viena populiariausių tarptautinių internetinių sporto lažybų platformų, visame pasaulyje licencijuota daugiau nei 150 šalių. Jo populiarumą lemia daugybė privalumų, įskaitant aukščiausios kokybės klientų aptarnavimo paslaugas, patikimas saugos funkcijas, patrauklią ir intuityvią vartotojo sąsają, universalų suderinamumą, viliojančias premijas ir greitus išmokėjimus.
Pagal populiarumą visame pasaulyje krepšinis yra antras po futbolo. Sportas buvo įkurtas 1890-aisiais, todėl palyginti su kitomis sporto šakomis ji yra palyginti nauja. Jis turi pasaulinį patrauklumą, kaip matyti iš jo konkurencingumo per vasaros olimpines žaidynes ir NBA sezoną.